Get a site

Epic Dragons


Epic Dragons

We already have more than 100 custom user levels! Kudos to all the creative minds!

——————————————————————————————————————-

The dragons are under attack! Help them to defend their homeland by unleashing them on their foes. Use your abilities to launch explosive meteors and powerful lightning bolts upon those who would steal from the dragons!

Welcome to the world of Epic Dragons. You are the master of dragons and you need to help your fellow dragons out. Strategically place your dragons in order to block your enemies and collect 3 stars. This isn’t tower defense, this is DRAGON DEFENSE!!

Epic Dragons features:
+ 60 LEVELS across 3 worlds! Try to collect 3 stars on each!
+ 9 DRAGONS, each unique and extremely powerful
+ 6 ABILITIES to devastate your foes
+ WORLD CREATOR: Easily create and share your very own levels right from your phone or tablet. Just tap to create!
+ Download, play, and rate other players’ levels from the community menu.
+ Earn REWARDS whenever another player downloads your level. The better your level rating, the more you earn!

Come check us on Twitter: http://www.twitter.com/epicdragonsgame
Facebook: https://www.facebook.com/epicdragonsgame

OBSERVATION: some Android devices are not compatible with this game. If you are having issues loading the game or crashes, that could be your device may not work with it.

Wir haben bereits mehr als 100 benutzerdefinierte Ebenen! Ein großes Lob an alle kreativen Köpfe!

——————————————————————————————————————-

Die Drachen sind in Gefahr! Helfen Sie ihnen, in ihre Heimat durch die Entfesselung sie auf ihre Feinde zu verteidigen. Verwenden Sie Ihre Fähigkeiten, um explosive Meteore und mächtige Blitze auf diejenigen, die von den Drachen stehlen würde starten!

Willkommen in der Welt von Epic Dragons. Du bist der Meister der Drachen und Sie Ihre Kolleginnen und Drachen helfen müssen. Strategisch platzieren Sie Ihre Drachen, um Ihre Feinde zu blockieren und zu sammeln 3 Sterne. Dies ist nicht Tower Defense, ist dieser Drache VERTEIDIGUNG !!

Epische Drachen kennzeichnet:
+ 60 Levels in drei Welten! Versuchen Sie, drei Sterne auf jeder zu sammeln!
+ 9 Dragons, die jeweils einzigartige und extrem leistungsfähige
+ 6 Fähigkeiten, um deine Feinde zu verwüsten
+ WORLD CREATOR: Einfaches Erstellen und teilen Sie Ihre eigenen Ebenen direkt von Ihrem Handy oder Tablet. Tippen Sie einfach auf zu schaffen!
+ Herunterladen, spielen und Rate anderer Spieler Ebenen aus der Community-Menü.
+ Verdienen Sie Belohnungen, wenn ein anderer Spieler Ihr Niveau herunterlädt. Je besser Ihr Niveau Rating, desto mehr verdienen Sie!

Besuchen Sie uns auf Twitter: http://www.twitter.com/epicdragonsgame
Facebook: https://www.facebook.com/epicdragonsgame

Beobachtung: Einige Android-Geräte sind nicht mit diesem Spiel kompatibel. Wenn Sie Probleme Laden des Spiels oder stürzt ab, die Ihr Gerät möglicherweise nicht mit ihm arbeiten könnte.

Neue Funktionen

-Added a “Skip” button to the tutorial
-You now have the choice to watch an ad instead of paying crystals in order to download a community created level

Weitere Informationen

Aktualisiert : 14. November 2014
Größe : 38M
Installationen : 100.000–500.000
Aktuelle Version : 1.03
Erforderliche Android-Version: : 2.3 oder höher Einstufung des Inhalts : Nicht bewertet Warnung: Die Inhalte wurden noch nicht bewertet. Nicht bewertete Apps können potenziell Inhalte enthalten, die nur für Erwachsene geeignet sind. Mehr erfahren
In-App-Produkte : 0,78 € bis 23,50 € pro Artikel
Berechtigungen :

APK DOWNLOAD Click

Share Button

Minecraft Mod Jurassic Story- Dragon Spiel MineCraft Free Mods Texture Packs Map Skin Tools Seeds Download.

Epic Dragons ile Benzer Yazılar:

30 July 2015 Saat : 3:36
Comments Off on Epic Dragons

Yorumlara kapalı.

 Son Yazılar FriendFeed
seo kitabı