Get a site

SW Assistant


SW Assistant

Unofficial application for any player mobile game Summoners War.
The program will display the latest updates that have occurred in the game. With this app, you’ll see a monster in a strong area.
This guide is very easy to use and at the same time functional.

From functional to implement the following:
1. The application supports three languages: English, Russian and Ukrainian.
2. Loading and display of important events and promotions in the game.
3. Search by various criteria and featured monsters.
4. Information on the most appropriate runes for each monster.
5. A detailed description of the skills of monsters
6. Rating of monsters in the zones (Dungeon or Arena).
7. Information on where to get the monster (Scroll Dungeon).
8. You can filter by type of monsters (Attacking, Security …)
9. Detailed guides to the details and intricacies of the game.
10. Description of skills development.
11. Calculator of runes (for awaken monsters)
12. Support horizontal orientation

Disclaimer:
This is not an official guide and it is not related to the game’s developer or publisher. This guide is intended for educational purposes only, with the continuation of recreation and learning games. All materials used in the program were found freely available on the Internet. Please contact us if you have any questions or concerns.

Unofficial Anwendung für jeden Spieler Handy-Spiel Beschwörer Krieg.
Das Programm wird die neuesten Updates, die im Spiel stattgefunden haben anzuzeigen. Mit dieser App werden Sie ein Monster in einem starken Bereich zu sehen.
Dieser Leitfaden ist sehr einfach zu bedienen und gleichzeitig funktional.

Vom Funktions zur Umsetzung der folgenden:
1. Die Anwendung unterstützt drei Sprachen: Deutsch, Englisch, Russisch und Ukrainisch.
2. Laden und Anzeige von wichtigen Ereignissen und Aktionen im Spiel.
3. Suchen Sie nach verschiedenen Kriterien und vorgestellten Monster.
4. Informationen über den am besten geeigneten Runen für jedes Monster.
5. Eine detaillierte Beschreibung der Fähigkeiten von Monstern
6. Bewertung von Monstern in den Zonen (Dungeon oder Arena).
7. Information darüber, wo das Monster (Scroll Dungeon) zu bekommen.
8. Sie können nach Art von Monstern zu filtern (Offensiv, Sicherheit …)
9. Ausführliche Anleitungen, um die Details und Feinheiten des Spiels.
10. Beschreibung der Kompetenzentwicklung.
11. Rechner der Runen (für Monster zu erwecken)
12. Unterstützung horizontale Ausrichtung

Disclaimer:
Dies ist keine offizielle Führer und sie ist nicht auf das Spiel der Entwickler oder Publisher verwandt. Diese Anleitung ist nur für Bildungszwecke vorgesehen ist, mit der Fortsetzung der Erholung und Lernspiele. Alle im Programm verwendeten Materialien gefunden wurden frei im Internet zur Verfügung. Bitte kontaktieren Sie uns, wenn Sie irgendwelche Fragen oder Bedenken haben.

Neue Funktionen

* Notifications about game events
* Memory usage optimization

Weitere Informationen

Aktualisiert : 13. Juli 2015
Größe : 8,0M
Installationen : 10.000–50.000
Aktuelle Version : 2.5.0
Erforderliche Android-Version: : 2.3 oder höher Einstufung des Inhalts : USK ab 0 Jahren Mehr erfahren
Berechtigungen :

APK DOWNLOAD Click

Share Button

Minecraft Mod Summoners Cheat Guide MineCraft Free Mods Texture Packs Map Skin Tools Seeds Download.

SW Assistant ile Benzer Yazılar:

31 July 2015 Saat : 6:28
Comments Off on SW Assistant

Yorumlara kapalı.

 Son Yazılar FriendFeed
seo kitabı